conmar - Reisverslag uit Barcelos, Portugal van conmar - WaarBenJij.nu conmar - Reisverslag uit Barcelos, Portugal van conmar - WaarBenJij.nu

24 Mei 2017 | Portugal, Barcelos

Goedenavond allemaal,

Hier een kort bericht van ons.
Wij hadden vandaag een rustdag zoals we gisteren geschreven hebben.
Het was vandaag nog steeds erg warm . Vanmorgen hebben we de beroemdste kerk van Barcelos bezocht ,echt een juweeltje maar er mochten geen foto's gemaakt worden dus daar heb ik ook geen van. Na geluncht te hebben kwamen wij in een winkelstraat een bord tegen Kapper,Manicure en Pedicure en dat hebben we gedaan. We hebben onze voeten laten verzorgen.
Vanavond om 7 uur hebben de pelgrimszegen gekregen . Ik moet zeggen ik vond het heel emotioneel .
Het doet je wel wat.
Morgen gaan we weer een etappe verder en de slapen wij bij Casa Fernanda in Vitorino do Piaes. We melden ons morgen weer.
Groetjes Marja en Conny

• 25 Mei 2017 - 15:05

Dikky Van Doorn.:

De voetjes kunnen er weer tegenaan , dus wandelen maar weer. Hopen dat het niet al te warm is.

• 25 Mei 2017 - 20:41

Piet En Marijke:

Zet hem op meiden, we volgen jullie!!!