conmar - Reisverslag uit Barcelos, Portugal van conmar - WaarBenJij.nu conmar - Reisverslag uit Barcelos, Portugal van conmar - WaarBenJij.nu

23 Mei 2017 | Portugal, Barcelos

Hier weer een berichtje van ons. Na een heerlijk ontbijt zijn we op weg gegaan. We hebben een ooievaar gezien; wie zou er een baby krijgen? Na 6 km hebben we in Rates de rugzakken uitgepakt om al het overtollige weg te gooien. Het was enorm heet zo'n 36 graden; we hebben geen foto's gemaakt onderweg. We hebben met alles rekening gehouden, maar deze hitte is niet vol te houden. We zijn nu in Barcelos en houden een dagje rust. Donderdag de 25e gaan we weer verder.......... pffffffffff. Conny en Marja

• 24 Mei 2017 - 10:30

Carla Vainoglou:

Hallo ladies, hele fijne dag vandaag, geniet van de rust. Wel erg heet zeg 36graden hier is het maar 25graden. Maar vanwege de hitte niet aan de pils hoor want hoe moet je dan morgen verder. Nou ja nu je in Portugal zit neem dan maar een glaasje port moet kunnen. Succes weer en loopse morgen groetjes uit Athene.

• 24 Mei 2017 - 10:56

Tanja:

Nou, lijkt me het enige juiste besluit :-) Dat zijn geen wandel temperaturen. Lekker in de schaduw blijven! En dan donderdag weer fris op pad! Geniet er van, groetjes Tanja.

• 24 Mei 2017 - 16:34

Dikky Van Doorn:

Hallo Dames. Wel erg warm om te lopen, bij ons is het gelukkig niet zo warm. Beter een dag rust dan een bevangen worden door de hitte. Ik hoop voor julliedat die temperatuur omlaag gaat. Groetjes van ons Dikky