conmar - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van conmar - WaarBenJij.nu conmar - Reisverslag uit Caldas de Reis, Spanje van conmar - WaarBenJij.nu

01 Juni 2017 | Spanje, Caldas de Reis

Na een vroeg ontbijtje (07.00 uur) zijn we rond 08.00 uur vertrokken. Het was een beetje koud door de dichte mist. Gelukkig hadden we onze fleecevesten in de rugzak. Het was een heerlijke wandeling met heel veel druivenstruiken. We liepen er regelmatig doorheen. Natuurlijk hier en daar wat foto's en een bakkie koffie. We waren om 16.00 uur in Caldas de Reis. Het appartement was gelukkig heel snel gevonden. Het is lang niet zo'n mooie stad als Pontevedra, maar ze hadden een heerlijke pizza. Er is wel een warmwaterbron (40 graden) waar je gewoon met je voeten in kan gaan; heerlijk!
We komen langzamerhand dichter bij ons einddoel: Santiago 45 km. nog te gaan...... groetjes Conny en Marja

• 02 Juni 2017 - 19:00

Vera Arentsen:

Dag Lieve dames,
    Klinkt allemaal heel bijzonder.
    Wij wensen jullie nog een mooi vervolg