conmar - Reisverslag uit Rebordanes, Spanje van conmar - WaarBenJij.nu conmar - Reisverslag uit Rebordanes, Spanje van conmar - WaarBenJij.nu

28 Mei 2017 | Spanje, Rebordanes

Allereerst willen wij een ieder bedanken die zulke leuke berichtjes hebben gestuurd; het doet ons goed dat er zoveel mensen aan ons denken

• 29 Mei 2017 - 13:28

Dikky Van Doorn:

Het is leuk om jullie belevenissen te volgen. Het is een hele prestatie om twee weken elke dag een grote afstand af te leggen. Jullie zijn op de helft, nog even doorzetten. Nog veel plezier. Ik kijkuit naar het volgende verslag. Groetjes Dikky

• 29 Mei 2017 - 14:22

Harry:

Hola Dames,

Nu Marcel en Hans onderweg zijn en ook Daniël zich buiten de landsgrenzen bevind, moet ik maar even een stukje aan jullie schrijven. Las dat het weer niet alle dagen meezit, maar dat heeft ook wel weer zijn charme en dwingt tot goed overleg, ha, ha, ha ... Denk dat jullie vandaag in Spanje gaan aankomen. Daar hebben ze natuurlijk veel beter weer!!! Hoeveel km zit er inmiddels op?? Hier gaat alles zijn gangetje. De pijn is iets minder, nadat Diesje weer de volle medicatie neemt.
    Nog veel plezier en tot schrijfs. Ook namens Diesje.

• 29 Mei 2017 - 16:40

Anke Gale:

Hey bikkels,wat zijn jullie al een eind op weg,super hoor.
    Leuk om jullie verhaalyjes en foto"s te lezen/zien. Hier in Nederland is het erg warm, zonnetje laat zich goed zien. Saunaweer Marja......