conmar - Reisverslag uit Ponte do Lima, Portugal van conmar - WaarBenJij.nu conmar - Reisverslag uit Ponte do Lima, Portugal van conmar - WaarBenJij.nu

26 Mei 2017 | Portugal, Ponte do Lima

Goedenavond,
Hier komt weer een bericht van ons.We hebben heerlijk geslapen in onze twee persoonskamer in de herberg. Alleen Marja kreeg vannacht visite van een harig beest met vier poten-een kat- die ging zich nestelen op de voeten van Marja(we hadden de deur opengelaten omdat het zo warm was)
Vanochtend begon het ook heel erg te onweren en er kwam een stortbui. Af en toe viel ook de stroom uit. Om half 9 zijn we vertrokken richting Ponte de Lima. Het motregende maar de temperatuur was prima om te lopen.Af en toe gestopt om een foto te maken.Onderweg nog koffie gedronken terwijl wij koffie zaten te drinken begon het weer te plensen. Maar wat een mooie omgeving hier ,wij kijken onze ogen uit prachtig. Toen we kort voor Ponte de Lima waren begon het ook nog te hagelen.Het was een mooie tocht met klimmen en dalen maar je went eraan.
We hebben nu ons intrek genomen in een hotel hier en hebben net heerlijk gegeten voor 7,50 p.p.( soep,vlees,salade met rijst en koffie na met een klein gebakje ) heerlijk.
Morgen gaan we verder. Als het goed is zijn we zondag in Spanje. Olé

• 27 Mei 2017 - 14:49

Dikky Van Doorn :

Zet hem op dames, jullie kunnen het.