conmar - Reisverslag uit Pontevedra, Spanje van conmar - WaarBenJij.nu conmar - Reisverslag uit Pontevedra, Spanje van conmar - WaarBenJij.nu

conmar

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2017 | Spanje, Pontevedra

Goedenavond allemaal,

Na een min of meer goede nachtrust(ik moest vannacht naar de badkamer kon ik naar terugkeer in het stikke donker mijn bed niet vinden ben ik pardoes met mijn kop tegen een muur gelopen.)Gisteren hadden we besloten om de slaapzakken in het appartement achter te laten want we wilden niet meer in een herberg slapen. En weer een paar ons minder in de rugzak!om 7 uur gingen we om weg . Eerst nog een beetje stram in de spieren maar die werden later wel soepeler.Omdat we nog geen koffie hebben gehad wilden we eerst koffie drinken maar dat duurde wel even voordat er een cafe kwam. Tot onze verbazing ging mijn telefoon. Het was de man van het appartement die zei of we terug wilden komen om de slaapzakken op te halen die waren we vergeten. Mooi niet!!
We moesten vandaag ook twee keer een gevaarlijke weg oversteken . Maar het is gelukt anders zou ik dit niet schrijven.
Maar het was vandaag wederom een enorme klimpartij

  • 01 Juni 2017 - 01:20

    Dikky:

    Hallo dames. De laatste loodjes zijn het zwaarst.al dat klimmen is funest. Ik kan me voorstellen dat het niet jullie ding is. Maar petje af voor jullie. Hoeveel kilometer nog?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Pontevedra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2017

conmar

02 Juni 2017

conmar

01 Juni 2017

conmar

31 Mei 2017

conmar

30 Mei 2017

conmar

Actief sinds 21 April 2017
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 7209

Voorgaande reizen:

21 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: