vonmar - Reisverslag uit Navio, Portugal van conmar - WaarBenJij.nu vonmar - Reisverslag uit Navio, Portugal van conmar - WaarBenJij.nu

vonmar

25 Mei 2017 | Portugal, Navio

Na een onrustige nacht; met veel onweer en benauwdheid, zijn we na het ontbijt vertrokken. Buiten Barcelos begon het te regenen. In een bushokje hebben we onze camassen en poncho's aangetrokken. Het was eindelijk een mooi stuk, zonder autowegen. We hadden wel veel moeite met "Bergje op". We zitten nu in een blokhut Casa da Fernando in de buurt van Ponte de Lima. Heel veel Duitsers en ook een stel uit Tsjechië. Ben benieuwd hoe de avond gaat verlopen. We hebben in ieder geval een slaapplek voor 2 personen. Wordt vervolgd....Conny en Marja

• 26 Mei 2017 - 08:56

Carla Vainoglou:

Het is fijn om te horen en te zien dat de omgeving en wandelroutes nu prachtig zijn. Dus genieten maar. Als het weer bij jullie zo is als hier is het heerlijk wandelweer. 22graden en weinig zon . Succes vandaag. Groeten uit Athene

• 26 Mei 2017 - 15:43

Frits Vos:

Jullie zijn bikkels,ga zo door en je komt bij het gaatje
    veel liefs Frits