conmar - Reisverslag uit Cimo de Vila, Portugal van conmar - WaarBenJij.nu conmar - Reisverslag uit Cimo de Vila, Portugal van conmar - WaarBenJij.nu

21 Mei 2017 | Portugal, Cimo de Vila

Vannacht erg slecht geslapen, zaten om 06.00 uur al buiten op de trap van de kerk in Porto. Hebben wel een knuffel gehad van een Portugees die was wezen stappen. Om 09.00 uur begonnen we aan de wandeling. Het was erg heet en Marja wist niet hoe de drinkflessen het deed. "Bijten en zuigen" Hahaha..... Conny heeft bijna een hagedis doodgetrapt. De dop van Conny haar fles zat verkeerd; rugzak helemaal nat. We zijn nu in Villa Cha bij Pension Sandra, hele aardige mensen, goed eten en we gaan er vroeg in. Het was een zware dag...... morgen vertrekken we vroeg ivm de temperatuur. Tot schrijfs .... Conny en Marja

• 21 Mei 2017 - 22:55

Tanja :

Hoi! Leuk om te lezen en de foto's te zien! Ik hoop dat jullie nu lekker kunnen slapen, het Portugese ontbijt is in elk geval prima! Groetjes Hennie & Tanja

• 22 Mei 2017 - 07:39

Carla Vainoglou:

Goed zo dames goed gedaan, heel veel succes de volgende dagen wij in Griekenland blijven jullie volgen. Groetjes Carla