conmar - Reisverslag uit Porto, Portugal van conmar - WaarBenJij.nu conmar - Reisverslag uit Porto, Portugal van conmar - WaarBenJij.nu

20 Mei 2017 | Portugal, Porto

Hier een bericht van ons. Wij hebben gisteren een voorspoedige vlucht gehad naar Porto. Alleen vertrokken we drie kwartier te laat.Wij vlogen in een vliegtuig waar ik nog nooit ingezeten heb een Embraer 190.Na aankomst hebben wij ons de luxe gegund een taxi te pakken om naar het Yes hostel te gaan.S'avonds hebben met een hele groep o.a.Amerikaanse,Zuid Korea .gegeten.
Vanmorgen zijn wij naar het station gelopen wat werkelijk prachtig is. Helemaal betegeld met met blauwe tegels.Daarna zijn wij naar de Cathedral gewandeld en hebben daar onze eerste stempel gehaald.Daarna zijn we naar de rivier de Douro gewandeld en hebben toen besloten om de Hop On-Hop Off te nemen.Wij hebben veel van Porto gezien en vanavond lekker gegeten aan de overkant van het hostal.Morgen begint onze voettocht richting Santiago en als de mensen elders net zo aardig zijn als hier dan zijn we helemaal tevreden